| 0 ΣΧΟΛΙΑ

All about Gabrielle

Ήταν ένα ηχηρό launch για τον κύκλο των απανταχού fashionistas και beauty fans. Ένα νέο άρωμα προστέθηκε στην εμβληματική συλλογή Chanel μετά από 15 χρόνια. Kαι το όνομα αυτού Gabrielle, όπως ακριβώς το μικρό όνομα της Mademoiselle. Κάθε προσκεκλημένος σε αυτό ένιωσε μέρος ενός stylish σύμπαντος και μιας μοναδικής εμπειρίας – υπερπαραγωγής, είτε τo βίωσε στο Παρίσι, που ήταν το διεθνές λανσάρισμα για τις μεγάλες αγορές κατά την διάρκεια της εβδομάδας Haute Couture, είτε στην Αθήνα όπου έγινε ένα άλλο media κάλεσμα, κατ’εικόνα και καθ’ομοίωση, για μια σειρά μικρότερων χωρών.

Έχοντας σαν ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης, την προσωπικότητα της ίδιας της Coco ή Gabrielle Chanel, ο οίκος χρησιμοποίησε μια σειρά από powerful quotes της θρυλικής σχεδιάστριας για να δημιουργήσει την περσόνα πίσω από το άρωμα Gabrielle και να μας μυήσει στη φιλοσοφία του. «Conquer your destiny», «Ι want to be part of what happens», «Choose, desire and be», «I decided who I wanted to be and that is who I am».  Τα μηνύματα είναι επίκαιρα και διαχρονικά όπως και η σύνθεση του ίδιου του αρώματος που σε κερδίζει ισορροπώντας τέλεια ανάμεσα στην φρεσκάδα και την κομψότητα, μέσα από νότες από 4 λευκά λουλούδια: γιασεμί που ήταν και το αγαπημένο της Chanel, ylang-ylang, orange blossom και tuberose από την Grasse.  Το άρωμα δημιουργηθηκε από τον Olivier Polges, που χαρακτηρίζει το άρωμα «abstract floral» και που είναι γιος του Jacques Polges, διάσημη «μύτη» του οίκου για πολλά χρόνια.

Στην Αθήνα, λοιπόν, όπου είχα την ευκαιρία να γνωρίσω το Gabrielle, το event και το installation για το λανσάρισμά του φιλοξενήθηκε στο Grecotel Cape Sounio.  Κλασικισμός αλλά και φρέσκια άποψη για την φιλοξενία, με πολυτέλεια και με φόντο το λιτό και εμβληματικό ναό του Ποσειδώνα, το Cape Sounio ήταν το ιδανικό για νιώσουν οι 270 media ανθρώποι και bloggers που είχαν προσκαλεστεί όσο μοναδικοί επιβάλλει μια περίσταση σαν αυτή.  Χωρισμένοι σε μικρα γκρουπ, απολαύσαμε μια βόλτα με φουσκωτό στο μπλε του Αργοσαρωνικού (μην ξεχνάμε ότι η φετινή χρονιά ήταν επίσης αυτή που η Chanel λάνσαρε το Blue Serum – με φόρμουλα που αποτελείται από  συστατικά μακροζωίας,  που βρίσκουμε  σε Blue Ζone χώρες, στα μέρη δηλαδή του πλανήτη που οι άνθρωποι ζουν περισσότερο, ανάμεσά τους και η Ελλάδα)  πριν επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο για να ανοίξουμε την πόρτα στην εμπειρία Gabrielle!


Ολόλευκος χώρος, τα αποφθέγματα της Chanel γραμμένα παντού γύρω μας και μια σειρά από δωμάτια που απευθύνονταν σε όλες τις αισθήσεις μας μας περίμενε αμέσως μετά. Η πρώτη γνωριμία με το άρωμα έγινε σε ένα ολόλευκο πάλι σαλόνι, με την καθοδήγηση του expert από το team της Chanel.  H μύηση στον κόσμο τoυ Gabrielle συνεχίστηκε με την ιστορία του μπουκαλιού, το οποίο αποτελεί μια εξέλιξη των κλασικών μπουκαλιών Chanel, υιοθετώντας μια νέα πατέντα στην επεξεργασία του γυαλιού που δίνει το προβάδισμα στην διαφάνεια και τις ανάλαφρες γραμμές και ολοκληρώθηκε με μια ινσταγκραμική φωτογράφηση στο Gabrielle booth.

Ιδού και το χρονικό της μέρας μας σε φωτογραφίες:

 

 

Κατηγορίες:
CHANEL, ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2016