Καθαρόαιμο ελληνικό love brand, o Kορρές δεν σταματά να ανταποδίδει την αναγνώριση του κοινού με μελετημένες καινοτόμες κινήσεις που στοχεύουν όχι μόνο να ικανοποιήσουν ακόμα περισσότερες ανάγκες μας αλλά και να αναδείξουν ό,τι μοναδικό μπορεί να διαθέτει αυτή η χώρα.
Όπως όλα που κάνει, έτσι και το πρόσφατο media trip του στο οποίο προσκλήθηκα ήταν άψογα οργανωμένο και έτσι προετοιμασμένο ώστε να μας μάθει όλα για τον κρόκο Κοζάνης ο οποίος είναι η βάση του νέου Golden Krocus / Ageless Saffron Elixir ενός ελιξήριου νεότητας με άμεση δράση booster και ορατά αποτελέσματα αντιγήρανσης, χάρη στον ισχυρό συνδυασμό του Κρόκου Κοζάνης με B-γλυκάνες, πεπτίδια και αμινοξέα.

Στο μπαλκόνι του δωματίου μου στο Electra Palace στη Θεσσαλονίκη
Το pampering αλά Κορρέ περιλάμβανε μια σύντομη αλλά χορταστική στάση στη Θεσσαλονίκη στο εμβληματικό Electra Palace της πλατείας Αριστοτέλους, που ξεκίνησε με κέρασμα μπουγάτσας στο van και συνεχίστηκε με ένα gourmet dinner –party στο ονομαστό Duck Private Cheffing.
Μετά από τις λαμπερές δημοσιογραφικές δραστηριότητες, ήρθε κάτι ιδιαίτερο και με ξεχωριστό ενδιαφέρον, μια επίσκεψη στην Κοζάνη και το χωριό Κρόκος και φυσικά στα περίφημα Κροκοχώραφα όπου το μωβ λουλούδι του Κρόκου Κοζάνης ανθίζει μια φορά το χρόνο και για 20 μέρες μόνο. Πρωί πρωί, με την αυγούλα ξεκινήσαμε από Θεσσαλονίκη για Κοζάνη…
(Ξημερώνει 26η Οκτωβρίου, Αγίου Δημητρίου, στη Θεσσαλονίκη, εμείς ετοιμαζόμαστε για Κοζάνη και η μπάντα κάνει πρόβες στο «Μακεδονία Ξακουστή» παρευλάνοντας στην παραλία. Αγχώθηκα λίγο για τον ύπνο των κατοίκων γιατί ήταν αργία αλλά τέλος πάντων.)
Μάθαμε ότι οι ντόπιοι καλλιεργητές ξεκινούν με την ανατολή του ηλίου τη συλλογή των ανθέων οπότε και τα φυτικά έλαια του Κρόκου βρίσκονται στην υψηλότερη συγκέντρωσή τους και στο τέλος της ημέρας τα κροκοχώραφα φαντάζουν πια γυμνά, όμως το επόμενο πρωί έχουν πάλι τη μαγευτική όψη μιας μωβ θάλασσας.
Την στιγμή της συγκομιδής αυτού του πανέμορφου λουλουδιού βρεθήκαμε μαζί με τους κατοίκους της περιοχής εκεί και μάθαμε από αυτούς να συλλέγουμε σωστά το λουλούδι κόβοντας το με το σωστό τρόπο από το κοτσάνι του.
Θα το παραδεχτώ, εμείς τα κορίτσια τα πόλης βρήκαμε ότι το αυθεντικό τοπίο ήταν ένα ιδανικό σκηνικό για φωτογραφίες και περισσότερο ποζάραμε με τα καλάθια παρά τα γεμίζαμε…
Με τη φίλη μου Κορίνα από το TypeMyStyle.com
Mε την Κορίνα και την Βασιλική, την beauty editor του MissBloom.gr
Η επαφή όμως με τη φύση (και πόσο μάλλον με τις ρίζες σου) κάνει πάντα το θαύμα της και δεν σε αφήνει να σταθείς στην επιφάνεια.
Η εμπειρία μας έδωσε πολλά περισσότερα από ωραίες λήψεις (οι οποίες ομολογουμένως διαθέτουν όλες σχεδόν κινηματογραφική ατμόσφαιρα).
Για μένα ήταν μια ευεργετική απόδραση από το οικοσύστημα της πόλης που μου πρόσφερε αίσθηση ελευθερίας, έμπνευση, χαρά, ελπίδα.
Και το αποκορύφωμα ήρθε με την επίσκεψη στο σπίτι της οικογένειας που μας υποδέχτηκε και μας ξενάγησε σε όλο αυτό, όπου γίνεται η διαλογή με τον παραδοσιακό τρόπο .
Συγκεκριμένα, την ίδια ημέρα της συλλογής, στην οικία κάθε παραγωγού, ξεχωρίζουν τα πέταλα από τους στήμονες και τα στίγματα, με εξαιρετική επιμέλεια. Ακολουθεί η ξήρανση των στιγμάτων. Εργασία που απαιτεί πείρα και τέχνη, προκειμένου ο κρόκος να ξεραθεί φυσιολογικά και να διατηρήσει αναλλοίωτες τις ιδιότητές του – ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, χρώμα και άρωμα. Μέσα στο χειμώνα, οι γυναίκες της περιοχής διαχωρίζουν υπομονετικά τα πολύτιμα στίγματα από τους στήμονες.
Η εικόνα ήταν μοναδική αλλά και γνώριμη. Οι γυναίκες της οικογένειας, ξαδέρφες, γιαγιάδες, ανιψιές, όλες μαζί γύρω από το τραπέζι της κλασικής ελληνικής κουζίνας ασχολούνταν με τη λεπτομερή αυτή φάση της επεξεργασίας του κρόκου.
Εκεί κάπου ανάμεσα στις καθημερινές κουβέντες τους και τα κουλουράκια με το κρόκο που μας είχαν ετοιμάσει και την βιτρίνα με τα καλά σερβίτσια, βλέποντάς τις, συγκινήθηκα. Δεν πρέπει να ήμουν η μόνη…
Και μερικά ακόμα facts:
- 150.000 άνθη απαιτούνται για 1 κιλό αποξηραμένων στιγμάτων – αναλογία που δικαίως αποδίδει στον Κρόκο Κοζάνης τον τίτλο του χρυσαφιού της ελληνικής γης.
- Η συνεργασία της ΚΟΡΡΕΣ με τον Αναγκαστικό Συνεταιρισμό Κροκοπαραγωγών Κοζάνης εντάσσεται στο πλαίσιο του δικτύου ηθικών συνεργασιών της μάρκας. Ξεκίνησε το 2007, παίρνοντας τη μορφή μίας εταιρείας, Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης, που στόχο έχει την προώθηση του πολύτιμου συστατικού στο διεθνή χάρτη, αλλά και την ανάπτυξη καινοτομικών προϊόντων βασισμένων στις μοναδικές ιδιότητές του. Η προσπάθεια αυτή στηρίζει 1.000 οικογένειες από 20 χωριά γύρω από την Κοζάνη.
- Τα διάφορα είδη κρόκου βαθμολογούνται σύμφωνα με εργαστηριακές μετρήσεις χαρακτηριστικών, όπως η κροκίνη, η πιροκροκίνη και η περιεκτικότητα σε σαφρανάλη, που αποτελούν τις βασικές παραμέτρους ποιότητας. Ο ελληνικός Κρόκος Κοζάνης θεωρείται ο καλύτερος στον κόσμο βάσει αντικειμενικών μετρήσεων με τη διαδικασία ISO 3632 TS. Από το 1998 ο Ελληνικός Κρόκος Κοζάνης βρίσκεται στο μητρώο των Προστατευομένων Ονομασιών Προέλευσης (Π.Ο.Π).