| 0 ΣΧΟΛΙΑ

Mιλώντας με την Αγγελική και την Ήρα Κοκκώνη του Yellowsub

Πόσες φορές, τον τελευταίο καιρό αντικρύζεις κάτι άρτιο αισθητικά, σωστό σε όλα του, ολοκληρωμένο σαν πρόταση; Στα χρόνια της κρίσης, γκρινιάζω συχνά για το ότι δεν συμβαίνει καθόλου συχνά κάτι τέτοιο. Γι αυτό όταν μας παρουσιάστηκε ένα νέο παιδικό  brand, το Yellowsub, ένιωσα μια ευχάριστη έκπληξη βλέποντας ότι δεν είχε λάθος πάνω του, σε οτιδήποτε, από το branding και το στυλ, μέχρι τα υλικά και την τιμή, αντίθετα ήταν προσεγμένο και όμορφο από κάθε άποψη.

Γι αυτό και για λόγω της ευαισθησίας μου απέναντι στην «made in Greece» μόδα, αποφάσισα να το ερευνήσω λίγο παραπάνω και να ρωτήσω διάφορα τις δύο αδερφές, την Αγγελική και την Ήρα Κοκκώνη που βρίσκονται πίσω από αυτό. Τα κορίτσια, που είχαν βέβαια την τύχη να είναι μέσα στο χώρο (λόγω της οικογενειακής τους επιχείρησης με τα καταστήματα ΗΡΑ), είχαν επίσης ένα σαφές όραμα και concept. Παρακάτω απαντούν στις άπειρες ερωτήσεις μου αποδεικνύοντας ότι ναι, το έχουν προσεγγίσει και το προχωρούν σωστά το θέμα, παρά τις δυσκολίες που μπορεί να έχει η πραγματικότητα στην σημερινή Ελλάδα. Διαβάστε παρακάτω και θα καταλάβετε τι εννοώ, βλέποντας παράλληλα την νέα συλλογή Yellowsub, μέσα από λήψεις του lookbook τους :

img_6941

Σαν brand, η YellowSub έχει μία ξεκάθαρη ταυτότητα (και μια τέλεια αισθητική που προσωπικά με χαροποιεί πολύ!). Το είχατε τόσο ξεκάθαρο και στο μυαλό σας όταν το ξεκινήσατε; Ποιες ήταν οι αναφορές και οι πηγές έμπνευσης;
Στόχος μας, από την πρώτη μέρα, ήταν να δημιουργήσουμε ένα brand διαφορετικό και πρωτοποριακό, που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των σύγχρονων γονέων αλλά και των παιδιών. Με γνώμονα την επιθυμία μας για το πώς θα θέλαμε να ντύνονται τα παιδιά σήμερα, δημιουργήσαμε ένα brand που βασίζεται στο μότο «Be a captain in anything you do!». Τα παιδιά του σήμερα έχουν ισχυρή προσωπικότητα, άποψη και αν τους αφήσουμε να απολαύσουν την παιδικότητα τους για όσο χρόνο εκείνα επιθυμούν, τότε μόνο θαύματα αναμένεται να συμβούν!

Η έμπνευσή μας πηγάζει από τους μικρούς μας φίλους, τους μικρούς καπετάνιους, που ξεφεύγουν από τα στερεότυπα, απολαμβάνουν την παιδικότητά τους και αναδεικνύουν χωρίς κανέναν ενδοιασμό την διαφορετικότητα και το προσωπικό τους στυλ.

02-09-16_10344-copy

Πώς θα περιγράφατε το ύφος/στυλ αυτό και πως θα συνοψίζατε την φιλοσοφία πίσω από την εικόνα αυτή; Ποιος είναι αυτός που επιμελείται το σχεδιασμό αλλά και το επίσης άψογο αισθητικά branding;
Η επιμέλεια του σχεδιασμού γίνεται και από τις 2 μας, σε συνεργασία με μια ομάδα που έχει χρόνια εμπειρία στον σχεδιασμό και την παραγωγή παιδικών ρούχων. Κάθε συλλογή περιλαμβάνει ολοκλήρωνες προτάσεις για κορίτσια και αγόρια από 0 έως 16 ετών, καλύπτοντας τις ανάγκες τους για κάθε ώρα και περίσταση. Στόχος μας είναι οι μικροί μας φίλοι να νιώθουν μοναδικοί μέσα από τις ενδυματολογικές τους επιλογές και να απολαμβάνουν την κάθε μέρα με ξεχωριστή διάθεση. Η μόδα, το στυλ και η αισθητική αφορά όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας.

Το branding είναι υπόθεση της Αγγελικής και βασίζεται στη λογική ότι τα πάντα πρέπει να αντιπροσωπεύουν την φιλοσοφία μας: “Be a captain in anything you do!”. Αυτό σημαίνει ότι πίσω από το branding, τόσο στα προϊόντα της κάθε συλλογής μας, όσο και στα υπόλοιπα υλικά marketing, κρύβονται οι αρχές μας: Δυναμισμός, Δημιουργία, Μοναδικότητα, Πρωτοπορία και Ευαισθησία για τους μικρούς μας φίλους.

02-09-16_10373-copy

Πού γίνεται η παραγωγή των ρούχων; Πόσο εύκολο είναι να διατηρήσεις αυτή τη σχέση τιμής και ποιότητας; Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία σε αυτό;
Η παραγωγή των ρούχων γίνεται κατά βάση στην Ελλάδα, σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις και ένα μέρος της, στα Βαλκάνια. Η διατήρηση της ιδανικής σχέσης τιμής και ποιότητας είναι ιδιαίτερα απαιτητική στις μέρες μας, που τα κόστη για τις επιχειρήσεις αυξάνονται καθημερινά ιδιαίτερα στην Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα οι γονείς αναζητούν όλο και περισσότερα value for money προϊόντα. Καθημερινά αναζητούμε (η Ήρα είναι η ειδική σε αυτό!) ποιοτικές πρώτες ύλες σε λογικές τιμές και βελτιώνουμε συνεχώς τις διαδικασίες παραγωγής μας, για να μειώνουμε τα κόστη και να προσφέρουμε ποιοτικά προϊόντα σε λογικές τιμές.

02-09-16_10495-copy

Υπάρχουν τάσεις στο παιδικό ντύσιμο; Ποιες είναι τώρα κάποιες σημαντικές τάσεις; Σας επηρεάζουν σαν brand;
Στη μόδα πάντα υπάρχουν οι τάσεις που επιβάλλει η εποχή και δεν διαφέρει καθόλου είτε σχεδιάζεις για ενήλικες είτε για παιδιά. Σαν Yellowsub ακολουθούμε τις τάσεις της μόδας και βλέπουμε ότι αυτό χαροποιεί ιδιαίτερα τους γονείς που μας επιλέγουν. Η συλλογή μας έχει συχνά αναφορές σε bohemian looks που λατρεύουμε να βλέπουμε σε κορίτσια με άποψη και στυλ αλλά και επιρροές από τους hipsters για τα αγόρια. Στις προτάσεις μας θα βρείτε όλες τις σύγχρονες τάσεις που εμφανίζονται καθημερινά στους δρόμους των μεγαλουπόλεων, προσαρμοσμένα με μεράκι και αγάπη στην παιδικότητα των ηλικιών που απευθυνόμαστε. Ιδιαίτερη αδυναμία έχουμε στα rock outfits για μωρά αλλά και μεγαλύτερα παιδάκια.

Πώς θα περιγράφατε την συλλογή της επόμενης σεζόν. Δώστε μας κάποια hints;
Η συλλογή για το Φθινόπωρο/ Χειμώνα 16/17 ονομάζεται “Wonder” και έχει σκοπό να μας υπενθυμίζει ότι δεν πρέπει να χάνουμε ποτέ την αίσθηση της αναζήτησης! Εμείς αναζητήσαμε και δημιουργήσαμε ρούχα με πρωτότυπους χρωματικούς συνδυασμούς και μοναδικές πρώτες ύλες. Τολμήσαμε να συμπεριλάβουμε στο χρωματολόγιο μας επιλογές όπως το μαύρο για τα μωρά και looks όπως culottes, boho φορέματα και bow πουκαμίσες, suede βερμούδες για τα κορίτσια και bikers, denim μπλούζες, δερμάτινες λεπτομέρειες και slim fit παντελόνια για τα αγόρια.

02-09-16_10422-copy

Ποιος είναι ο απόηχος της πρώτης σεζόν σας (σχόλια από το κοινό, αντιμετώπιση από τα media, λάθη που εσείς συνειδητοποιήσατε κλπ)
Τα αποτελέσματα της πρώτης μας σεζόν ήταν παραπάνω από ικανοποιητικά. Ο κόσμος ενθουσιάστηκε με τη Yellowsub και ιδίως με το γεγονός ότι είναι ένα ελληνικό brand, μας αγάπησε και ήδη έχουμε fans που μας ακολουθούν πιστά. Τα media επίσης μας αντιμετώπισαν με ενθουσιασμό και ανέδειξαν την διαφορετικότητα και τις αξίες του brand μας. Είμαστε πολύ ευγνώμονες για την ανταπόκριση όλων και αυτό μας γεμίζει ενθουσιασμό και ευθύνη. Το μικρόβιο όμως του να θες να γίνεσαι καλύτερος, δεν σε αφήνει σε ησυχία και έτσι εμείς ήδη έχουμε προχωρήσει σε επόμενα βήματα, με στόχο να διορθώνουμε συνεχώς ότι δεν μας ικανοποιεί και να ανεβάζουμε τον πήχη της ποιότητας της δουλειάς μας όλο και πιο ψηλά.

Βλέπετε επιτέλους καμία διαφορά στον τρόπο που ντύνονται τα παιδιά στην Ελλάδα; Ποιες είναι οι παρατηρήσεις που έχετε εσείς ως επαγγελματίες να κάνετε; Έχουμε καλοντυμένα παιδιά στην Ελλάδα; Και με την ευκαιρία, που έχετε δει τα πιο στιλάτα παιδιά (μιλώντας για εκτός Ελλάδας);
Τα παιδιά στην Ελλάδα επηρεάζονταν από τον τρόπο που ντύνονται οι γονείς τους αλλά και από παρωχημένες νοοτροπίες του τύπου «Το τάδε χρώμα λερώνει» ή «Με την φόρμα είναι πιο άνετο το παιδί για παιχνίδι». Το ίδιο λερώνεται όμως το παιδί είτε φοράει άσπρο είτε μαύρο. Επιπλέον η τάση επιβάλλει άνετα sport chic ρούχα για κάθε ώρα της ημέρας. Οι νέες μητέρες αντιλαμβάνονται την εξέλιξη και τις τάσεις και προσαρμόζουν ανάλογα το ντύσιμο των παιδιών κατάλληλα ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες τους. Η εξέλιξη και οι επιλογές των ελληνίδων μας χαροποιεί και μας δίνει το έναυσμα. Σχετικά με τα πιο στιλάτα παιδιά τα έχουμε δει στην Νέα Υόρκη και στο Άμστερνταμ.

02-09-16_10612

Θυμάστε ένα δικό σας αγαπημένο παιδικό ρούχο αλλά και ένα παιδικό στυλιστικό ατόπημά σας;
Πολλά αγαπημένα ρούχα και πολλά ατοπήματα! Είχαμε την τύχη να έχουμε μια μητέρα πολύ στιλάτη η οποία επέλεγε πάντα ιδιαίτερα ρούχα για εμάς και ήθελε να είμαστε πάντα περιποιημένες και σύμφωνα με τη μόδα της εποχής. Θυμόμαστε την μία (Ήρα) να μην βγάζει από πάνω της μια λευκή culottes με μπλε γλάρους συνδυασμένο άλλοτε με λευκό ή μπλε τοπ ενώ η άλλη (Αγγελική) με μπλε κολάν, μακριά πόλο μαρινιέρα και λευκά Keds (χωρίς κορδόνια εννοείται!). Τα ατοπήματα έγιναν σε μεγαλύτερη ηλικία, στην ηλικία που δεν ακούγαμε τις συμβουλές της μητέρας μας και θέλαμε να πειραματιστούμε ή να βάλουμε και εμείς ότι βλέπαμε να φοράνε κάποιοι συμμαθητές μας.

Ποιο είναι το αγαπημένο ρούχο της συλλογής σας;
Είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσεις το αγαπημένο σου σε κάθε συλλογή. Κάθε κομμάτι αποτελεί δικό μας «παιδί» και στιγμή έμπνευσης και δημιουργίας. Ωστόσο αν έπρεπε να διαλέξουμε μόνο ένα από τη νέα μας συλλογή, τότε είναι από την κοριτσίστικη συλλογή, η ολόσωμη φόρμα σορτς από μάλλινο υφαντό ύφασμα και boho τρέσες στο μπροστινό μέρος.

 

02-09-16_10086-copy

Ποιο είναι το αγαπημένο κομμάτι της διαδικασίας της παραγωγής μιας συλλογής;
Η όλη διαδικασία είναι συναρπαστική και κάθε φορά αισθανόμαστε σαν να ξεκινάει ένα διασκεδαστικό και δημιουργικό ταξίδι . Σε κάθε νέα συλλογή, μας μαγεύει περισσότερο το ξεκίνημα της διαδρομή: τα χρώματα και οι θεματικές ενότητες, η επιλογή των υφασμάτων και των υλικών αποτελούν την αρχή της δημιουργίας και είναι ένα νέο ξεκίνημα σε κάθε σαιζόν. Όμως, όταν βλέπεις το σχέδιο να παίρνει την τελική του μορφή και  το δείγμα να τοποθετείται στην κρεμάστρα έτοιμο για το επόμενο βήμα, αυτό της πώλησης, όπως ακριβώς το είχες οραματιστεί, τότε η χαρά σου είναι απερίγραπτη.

Περισσότερες πληροφορίες για τη συλλογή και το που θα τα βρείτε εδώ

Save

Save

Κατηγορίες:
GREEK IS OH SO CHIC, ΧΕΙΜΩΝΑΣ 2016