Στο Μιλάνο είναι τώρα η εβδομάδα μόδας για τα ανδρικά του επόμενου χειμώνα. Βρέθηκα εκεί με την ευκαιρία του show του John Varvatos, του γνωστού αμερικανού (με ελληνική καταγωγή) σχεδιαστή που φημίζεται για cool ρούχα με ροκ πατίνα και best seller αρώματα όπως το Artisan με την ρατάν συσκευασία, που βλεπετε πιο κάτω. (Σύντομα έρχεται και το sequel του Artisan, που δεν είναι άλλο από την μαύρη εκδοχή του).
Τι είδα στο Μιλάνο.
Fiatάκια σε ρόλο art γλάστρας στην Via Montenapoleone. Aν ήξερα τη λέξη genial στα ιταλικά θα την έγραφα.
Μια θάλασσα από θεσπέσια σοκολατάκια στον παράδεισο ιταλιάνικων delicatessen «Peck» (Via Spadari, 9).
Βιτρίνα με τα ανοιξιάτικα Miu Miu.
Τα πιο ωραία καλοκαιρινά γυαλιά στη μπουτίκ Marni.
To Giacomo Bistrot δίπλα στο (αγαπημένο classic) εστιατόριο Giacomo. (Via Pasquale Sottocorno, 6, τηλ. 00390276022653).
Martini στο Bulgari Hotel.
Κάθε είδους γάντια στο Sermoneta.
Το πολύχρωμο αλλά κατά άλλα βαρύ -βελούδινο μπαρ του ξενοδοχείου Principe di Savoia που μάζευε πολύ κόσμο κάθε βράδυ.
(Παρένθεση…Eίδα και τον Sartorialist με το κορίτσι του την Garance Dore αλλά δεν πρόλαβα να τους βγάλω φωτό, έχω να σας πω όμως ότι η Garance είναι πιο όμορφη από ότι στις φωτο και του ρίχνει ενάμισυ κεφάλι).
Γιαπωνέζους με τέλεια σακάκια στο show του John Varvatos, από το οποίο μπορείτε να πάρετε μια γεύση παρακάτω.
Η πρώτη έκπληξη ήταν ότι το show γινόταν μέσα σε μια μπαρόκ εκκλησία του 1500, την Chiesa di San Paolo Converso.
Η ατμόσφαιρα, ό,τι πρέπει για να στήσει ο Varvatos ένα dark ρομαντικό σκηνικό, με δεκάδες κεριά, γεμάτο φιγούρες που μοιάζαν (όπως μας έχει εξάλλου συνηθίσει) να βγήκαν από τις πιο ποιητικές σελίδες της ροκ ιστορίας.
Πολύ ωραία ρούχα. Και παπούτσια, σημειωτέον. Στην πασαρέλα μοιάζουν να ταιριάζουν γάντι σε ένα συγκεκριμένο προφίλ άντρα, στην κρεμάστρα, όμως, είναι έτοιμα να προσαρμοστούν σε μια πιο ευρεία γκάμα στυλ. Αυτό είναι και η επιτυχία τους.
Όπως λέει και ο ίδιος ο σχεδιαστής «For this collection, I thought about the lifestyle of young men, not necessarily in age, but in spirit: people who live fast, travel intensively and want to look smart, but never uptight. My interpretation of their needs is a flexible wardrobe made of light pieces that have a soft, worn-in touch to them; clothing that is subtly luxurious as it is easy to layer and adapt to one’s own personality».
Μας κάλυψε και με τα λόγια και με τις πράξεις. Εδώ τον βλεπετε μαζί με με την Τατιάνα Μελαχροινού, Marketing Manager Independent & Mass Brands της εταιρείας Γερολυμάτος και το Φώτη Τσιμέλα, διευθυντή των περιοδικών Homme, Paper και Εικόνες.